ozgedorukkk Bir dönem benim oğlumda da oldu. Şunu düşünmeniz lazım, hayatınız da oğlunuzu etkileyici bir olay oldu mu? Mesela bnm oğlum kardeşi olmuştu ve hastaneye yatmıştık ondan etkilendi. Kısa süre kekeledi. Kitap okuyarak, bol bol konuşarak aştık biz bunu. İleri derece birşey değildi kendiliğinden geçti çok şükür. Şayet çocuğunuz herhangi birşey den korktuysa yada etkilendiyse onun üzerine gidin ve aşmaya çalışın.. Düzelir inşallah. İleri derece birşeyse dil terapistine götürün derim. Yada yaşıtlarıyla bir oyun grubu da olabilir