anne905 Evet cok duskun, ta ki babasi gelene kadar 😅 babasi geldimi beni satar.
Kendiniz mi buyuttunuz? Yoksa anneniz mi daha cok bakti? Farkli kisilerde olduguysa bu bakim surecinde alismis olabilir onlarada. Ben kizimi asla bir yere birakamam, saniye durmaz bensiz veya babasi olmadan asla durmaz. Gecen gun Muge Anli izliyordum orda bi bebek vardi herkese gidiyordu daha 9 aylik, annesinin babasinin buyuttugu bebek kimseye gitmez diyordu. Bence gercekten oyle, guvenilir baglanma dedikleri bu. Dogru telafuz ettim mi bilmiyorum. Ha bu durum ne kadar kolaylik saglar o tartisilir, cunku zorlandigimiz cok an oluyor. Hastaneye gitmem gerekir esim olmazsa gidemem kizim olmadan. Yani o durumlarda zor oluyor. Gerci karakterlede alakalidir bence. Annesinin babasinin buyuttugu cocukta bazen herkese gider karakteri oyledir belki ve zaten annenize alismistirda eger cok biraktiysaniz