-Eraymoms- Annemin kedisi de öyleydi tek çözüm erkek bir kedi bulup çiftleştirmek. Kedi ilk kızgınlığında evden kaçıp sokakta bi kediyle çifleşmişti 2 yavru doğrudu. 1 ay önce yine kızgınlık dönemine girdi bu sefer cins bir kedi bulup çiftleştirdik doğumu yakın 😁 çok bekledik kızgınlığı geçer diye ama geçmedi geceleri falan çok bağıyordu