Ayseee60 Kızlar hangi ismi verirsem diğerinde aklım kalacak gibi hissediyorum sizce hangisi. Hengisinin enerjisi daha iyidir tanıdığınız Asaf ve Yiğitler nasıl kimliği cıkartıcaz karar verirsem 😪 doğunca netleşir dedim netlesmedi
lceLady Ayseee60 Bizim ailede Ali çok var. Genel manada gördüğüm de Ali ismi biraz hırçın sinirli. Hatta birazdan da fazla oluyor Başına Yiğit Ali öneririm
lceLady Ayseee60 Evet. Birde 3 harf ya en az 4 heceden baslanması isimlerin daha dogru deniliyor. Nihat Hatipoglunu dinledigimde öyle soylemişti Konulacaksada yanına muhakak bir isim daha eklenmeli diye soyledi
lceLady Ayseee60 Yiğit Ali Ğ Harften dolayi buradan avantaj sağlıyor daha ılımlı yumuşak olmasını saglar
Ayseee60 CankizimRavzam teşekkür ederim iki ismiyle kullanmak istiyorum hangisiyle oana zolay telaffuz olur sizce ali Asaf istuyorum ama yiğit ali birlikte daha kolay kullanılır gibi geliyor
Ayseee60 queen_bee queen_bee teşekkür ederim iki ismiyle kullanmak istiyorum hangisiyle oana zolay telaffuz olur sizce ali Asaf istuyorum ama yiğit ali birlikte daha kolay kullanılır gibi geliyor
Sadekahve_ Ayseee60 kesinlikle Ali Asaf daha kolay ve net söyleniyor Ali Asaf iki isimde ağızdan net çıkıyor. Yiğit Ali de yiitali deniliyor gibi 😃 bu tamamen benim fikrim 😃
queen_bee Ayseee60 Benim oğlumun ismi de ali asaf,o yüzden ali asaf dedim 😃ben seviyorum oğlumun ismini,sizede öneririm. Yiğit ismi de güzel siz bilirsiniz 😊