Hanımlar merhaba. 3 aylık bebeğim var ilk çocuğum o yüzden bilmiyorum😣 Eşim olmadan tek başıma uçakla yolculuk yapmak zor olur mu? Aktarmasız olarak direkt gideceğim ama nasıl olur bilmiyorum? Mesela bebek kucağımda mı oluyor yoksa pusetle ayrı koltuğa mı alıyorum? Ona da bilet alacağımız için yanımdaki koltuk boş mu oluyor? Bebek arabasını valizleri verirken bagaj kısmına mı veriyoruz? Mama hazırlamak istersem ne yapıyorum? Lütfen yardımcı olur musunuz??