Merhaba tecrübeli anneler iki aylık oğlum yaklaşık 15. Gününden sonra hiç günü gününe kaka yapmadı ilk ayında iki günde bir şu sıralarda yaklaşık dört günde bir yapıyor ve yapacağı gün sürekli ıkınıyor zorlanıyor. Ama yaptığı kakası katı değil normal. Doktorumuz normal dedi ama endişeleniyorum bu durumu yaşayan var mı ? Ne zaman geçti ?