Adenkusum2903- Kızlar bebeğim 7 aylık külot bez denemek istiyorum aranızda kullanıp memnun olan var mı?
Ballilokmam11 Adenkusum2903- ben de denemek icin aldim 1 paket ve evet memnun kaldim dogru takildimi sıktı mi endisesi olmuyor
Aslicamm Adenkusum2903- 8 aydan beri goon külot bez kullanıyorum çünkü aşırı hareketli hiç yatmak istemiyodu şu an karışık kullanıyorum ama uyurken yine külot bez giydiririm
Nehir-Poyraz Adenkusum2903- valla ben çoook uzun zamandır külot bez kullanıyorum büyük rahatlık benim için
Rwerdst Adenkusum2903- 3.aydan beri kullanıyorum. Oğlum 7 Ay 9 günlük. Cırtlıları açıyor ya da kaydırıyordu. Goon premium soft kullanıyorum. Kesinlikle büyük rahatlık