Momyteacher Arkadaşlar doktor kıyafetten kaynaklı olabileceğini söyledi. Başına gelen var mı ne önerirsiniz.
MinikPandam_ Momyteacher ah kuzummm bol bol nemlendir annesi kasindiracak şeyler de giydirme. mustela stelatopia losyon ve duş jeli iyi nemlendiriyor
sinoli Momyteacher Egzama benziyor evet ama baya kötü olmuş kıyafetten de olabilir, %100 pamuk alın mutlaka zıbınlarını kıyafetlerini olmasa da bol bol nemlendirin
meryyaydin Momyteacher Ayy kıyamam çok kötü olmuş. Salyası tetikliyor olabilir. Kortizon kullanılması gerekiyor doktora çıkartın biran önce alerji olabilir
Berfin4720 Momyteacher evet egzama benm bebeğimin bütün vücudu böyle olmuştu ahhh nasıl geceleri ağlıyordu kaşıdığımda uyuyordu eczaneden karışım bi krem aldım bebeğim için ve çok şükür geçti nemlendirin sürekli
Momyteacher Seldaaaaaqaaq Doktor çinko içerikli bir krem yazdı ama sanki daha cok kızardı gibi geldi. Siz ne kullandınız
Momyteacher meryyaydin cocuk doktoruna gittim krem verdi geçmezse cildiyeye gidin. İlk aşamada kortizonlu kremi önermiyolarmış
Seldaaaaaqaaq Momyteacher valla bizimki heryere atmıştı yüz kol karın doktor mecburen kortizon krem yazdı ince tabaka halinde sürdüm sadece 3 gün.
meryyaydin Momyteacher bioderma ya da mustela stelatopia öneririm benim bebeğim de alerjik ve vücudu atopik dermatit bunlarla nemlendiriyorum her gün çok iyi geliyor. Bir de duş sonrası vücudun nemli kalmasını sağlamak için çok kurulamadan krem sürün.
meryyaydin Seldaaaaaqaaq benim bebeğimde de baya baya geçti ama salyası aktikca tekrarlıyor ama bu kadar kötü olmuyor tabiki de