ikiprensannesi53_ Kızlar ben ev hanimiyim daha önce biyerde calismisligim yok kredi kartım var limiti 11 bindi şimdi Bi baktım 125.200 olmuş ben bu kartı kullanmasam faiz alırlar mı
sosisvesalam ikiprensannesi53_ harcama yapmazsanız faizde olmaz. Bankalar kendiliğinden yıl içerisinde limitinizi artırır ama siz bunu durdurabilirsiniz ve limiti düşürebilirsiniz
dilekkaratasss ikiprensannesi53_ kullanmayıp ATM de vs herhangi bi işlem yapmamanız gerekir kullanmadığınız halde kart ücreti de yansır
Mtzzeynep ikiprensannesi53_ çok merak ettim hangi bankaymış bu ev hanımına bu kadar limit veren? Kullanmadığınız takdirde faiz gelmez ama kart ücreti yansıtılır her yıl.
ikiprensannesi53_ Mtzzeynep kart ücretini biliyorum evet 😆😆😆 banka bende saklı 😁😁😁 ifsa etmeyeyim şimdi gerçekten daha önce hiç biyerde çalışmadım