22 aylık bir oğlum var
Çiş çiş diyerek bizi tuvalete götürüyordu klozete çıkarıyordum tutuyordum çişini yapmadan iniyordu gülerek. Daha sonra lazımlık almaya karar verdim . Tuvalet eğitimine başlamadık ama en azından tuvalete geldikçe oturur belki yapmak ister göz aşinalığı olsun çiş kaka ne demek bilsin nereye yapılacağını öğrensin diye yaz gelince de başlamayı düşünüyordum. Bi zaman sonra çişim var diyip bizi tuvalete götürmeye başladı altını bezini çıkarıp lazımlığa oturuyor ama oturmasiyla kalkması bir oluyor tekrar oturup kalkıyor sonra kiyafetlerini çekiştiriyor üstünü kapatmaya çalışıyor. Altını bezliyorum ve çıkıyoruz gün içinde yada diğer günlerde yine çiş diyip tuvalete götürüyor oturuyor kalkıyor bidaha oturup kalkiyor ve ağlamaya başlıyor kıyafetlerini çekiştirerek. Asla zorlama yapmiyorum tuvaletini oraya yapacaksin diye aksine kendi çiş var diyip tuvalete gidiyor ama hem oturmasiyla kalkmasi bir oluyor hemde kendi kendine ağlamaya başlıyor kıyafetlerini çekiştiriyor. Bunu oyun haline getirdi diye düşünüyorum ama yinede kafam bulandı. Nasıl bir yol izlemeliyim şimdiden teşekkürler