Kızlar düzenli adet gören biriyim. Bu ay bayaa gecikti çok korktum hamileyim diye. İlk bebegim 12 aylık bu arada. Geceleri uyuyamadım . Test yapmaya korktum. En sonunda testi yaptım ve çift çizgi. Yani ikinciyi istiyordum ama ilki kreşe başlayınca falan düşünüyordum. Gerçi yaşım da küçük değil 30 oldu. Neyse pozitif çıkınca ağladım falan. Daha eşime söylemedim kan testi de vermedim. Kendi içimde sindirmeye çalışıyorum ama baya alıştım. Çünkü biz gurbette oturuyoruz arkadaşım yok kızımın arkadaşı yok. Kendi yaşıtlarını görünce gülümsüyor iletişim kurmak istiyor ama sadece beni görüyor. Öyle olunca kızıma arkadaş yoldaş olacak diye düşünüyorum. Hep benimle oynamak zorunda kalmayacak. Evet benim için zor olacak ama ikinciden sonra düşünmüyorum zaten ikisi büyür gider diye kendimi teskin ediyorum