zumrasmom_ Kızım bayramda 5 aylık olacak ben şimden göz atmaya başladım son ana bırakmak istemiyorum. Ama bir türlü bi sey bulamadım. Beğendiklerim ya ayına uyumlu olmuyor ya da tükenmiş oluyor hep. Sizler bakmaya başladınız mı fikir alışverişi yapalım istedim
nehirsude0 zumrasmom_ kız benimki bayramda 7 aylık olur heralde ama havalar o kadar dönüyor ki bilmiyorum nasıl birşey sececegimi slopet tarzı istiyorum bı fikir verin lütfen
hepsineyeterim zumrasmom_ cigit’e de bakabilirsin. Kendi sayfasında şuan indirim var. Ya da bihayalbicocuk sayfasına aşırı güzel elbiseler var.
Omeraslan zumrasmom_ geçen sene sezon sonundan birkaç kıyafet almıştım. Krem müslin gömlek ve kahverengi tonlarında pantolon giydirmeyi düşünüyorum.
zumrasmom_ Ozooo ya ne güzel salopet çok severim. Bende bunu çok begendim altına da bu çoraplardan alırım dedim ama kıyafet beden olarak tükenmiş
zumrasmom_ 6158alp daha önce almadım instagram da hep karşıma çıkıyor güvenlir gibi geliyor ama bilmiyorum. Begendiğim kıyafet olsaydı sipariş vererek deneyecektim
Menessasmom zumrasmom_ bi kaç kez alışveriş yaptım güzel güvenilir sayfa farklı ürünleri oluyor çoğu zaman
zumrasmom_ Seldaaaaaqaaq bende öyle düşünüyorum çok kalım olmasa da uzun kollu müslin kumaş olur mesela
nehirsude0 zumrasmom_ burası adana ya şuan bile terliyorum güneş tepemde gülümsüyor resmen aşırı kararsız kaldım cidden bnde bakım müslin kumaslara
MihraEliff Ben sipariş vericem ürünlerine bayıldım normal internet sitesi sayfasından vereceğim umarım güvenilir çıkar 😀
zumrasmom_ MihraEliff ben en çok burda paylaştığım elbiseyi begendim her gün girip kotrol ediyorum stok açılırsa hemen alacam
zumrasmom_ nehirsude0 bende urfadayım normal sıcak olur nisan ayı ama bebek olunca insan terredüt ediyor