Melikemg benim bebeğim de iştahsız ve asla mama kabul etmiyor. Bu yüzden alternatif beslenme yolları var. 5. Ayda demişsiniz sanırım ek gıdaya geçilir. Cici bebe yerine sebzeler yoğurtlar özler çorbalar meyveler verilir. Zaten 4 aylık bebeğin de kaşık kaşık yemesi de beklenmez. Ama cicibebe türevleri kaşık kaşık yerler. Sizde sanıyorsunuz ki işte cicibebe lerden yiyor bol bol kilo. O yüzden doktorla ilerletin süreci. Belliki kafanıza göre eski usül gidiyorsunuz.
Ayrıca şuan yiyeceği yemek max 3 yemek kaşığı kadar 😅 bence siz biraz ek gıda sürecini araştırın. Öyle cicibebe yle bir şey elde edemezsiniz. Sadece rafine şeker yüklemesi yapılır bebeğe ve sebze reddi yaşarsın. Bunu da ‘iştahsız’ diye burda belirtsin.