Herkese merhaba oğlum 4 aylık . 40 indan önce malesef bir hekim gereksiz antibiyotik kullandırdı oğluma daha sonra sıkıntılar başladı bebiş de mukuslu ishal bir başladı şuan hala aunu şekilde devam ediyor kan eklendi ama nokta kadar doktorum diyet yapalım dedi süt ürünleri yeyip içmiyorum o günden beri neredeyse iki aydır daha mukuslu ishal devam ediyordu yaknuzca bez sayısı azaldı sekiz kaka yapıyordu ikiye üçe düştü doktor herşey yolunda dikkst et yediklerine dedi et tavuk yumurta da mı dokunuyor avaba dedim kesme onları da keserseniz sen mahvolcan dedi neyse şimdi dikkst etmeme rağmen iki gündür kaka da kan var elimle şöyle çok afedersiniz bastırdım nokta kan dagilmiyo bu nedir nasıl yol izlenmem lazım yardımcı olur musunuz iki gündür farklı olarak bestlak damla içtim ceviz yedim fıstık yedim bilmiyorum bunları da fazla tüketmiyodum ama süt azaldı diye yemiştim daha onfe ee bir kag kez kahverengi leke vardi ama geçti diye önem vermedim ne yapacağım bilmiyorum