Kızlar bebeğim 4 aylık olacak oruç zamanı ve ben oruç tutmak istiyorum. Özellikle yakın çevrem bu konuda ısrarcı. Öğleden sonra mama verirsin zaten çocuk zayıf biraz toplar vs diyorlar. Ben günlük sütümü sağıp derin dondurucuya koyuyorum oruç zamanı sütüm azalırsa bebeğime vermek için. Eşim de yutma bebeğimiz aç kalır, borçlarını tutarken ben de tutarım yalnız olmazsın diyor. Öyle arada kaldım ki. Fetva hattını aradım, iyi hisssederseniz tutun zor olursa kaza edersiniz diyor. Çok arada kaldım. Geçen yıldan gebelikten 21 gün borcum var.