Goktug80 Bebeğim 1,5 yaşında sadece emiyor ama alışkanlık halime geldiği için .geceleri sık uyanıyor.bende emzirmeyi bırakmak istiyorum ama biberon ,mama suluk vs hiçbirini kullanmıyor ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı
tomvejerry Goktug80 emzirmeyi niye bırakıp devam sütünü düşündün canım,gece emzirmeyi birakman lazım destek alabilirsin burdaki tecrübeli annelerden
Waris_ Goktug80 artık 1,5 yaşına gelmiş devam sütüne ihtiyacı yoktur. Benim kızım emmedi mama kullandık onu da 1 yaşından sonra kesmişti doktor artık gerek yok diye güzel yemeğini yedikten sonra sıkıntı olmaz. Sizin gece emmesini kesmeniz yeterli olur.
Cns15 Goktug80 16 aylık kızım sadece emiyor 2 ay oldu gece beslenmesini keseli hiç bişey yiyip içmiyor gece susarsa bazen su için uyanıyor
Goktug80 tomvejerry hiç bi fikrim yok 2 yaşına kadar sanki devam etmem gerekiyor gibi ek süre diye düşündüm sanırım 😊
Cns15 Nisaaabbk kademeli bi şekilde ve istikrarlı olarak ilk önce her ağladığında vermedim ama gece 1-2 ye düşürdüm ama 2 hafta içinde falan oldu . Sonra da geceleri uyandı ağladı falan sarıldım sakinleştirdim bu süreçte kalmadım hiç ışık açmadım bazen uyuyamadı direndi bazen uyudu kaldı derken alıştı iş sizin istikrarlı olmanızda bitiyp