Kızlar merhaba bebeğimde çoklu gıda alerjisi var doktorumuz raporlu mama olarak Bebelac yazdı bize ama içerisinde çok az oradan sindirilebilir şekilde süt ürünü varmış eğer tolore ederse bebeğin bu mamadan ilerleriz yoksa değiştiririz dedi ama daha önce alerji için kullanan oldu mu acaba diğer markalardan yazmak istemedi tat ve kokusu daha kötü olduğu için onları içmek istemiyorlar bu bı tık daha içimi kolay dedi bu arada emziriyorm günde bir kez vericem sadece