Bebeğim 4 ay 5 günlük ve sadece mamayla besleniyor ayrıyetten de süt alerjisi var doktorumuz ek gıdaya başlayabilirsnz dedi sadece mama kullandığımız için ama nasıl yapıcam bilmiyorum bu alerjiyle🤷🏻♀️süt ürünleri yasak doğal olarak yoğurt falan veremicem var mı böyle olan nasıl başlamam gerekiyor?