Esrasl 20 gün önce doğum yaptım dünden beri aralıksız başım dönüyor nereye baksam hareket ediyor sanki hiç geçmedi. Tansiyonum normal sezaryenle alakalı bir durum olabilir mi acaba yaşayan var mı
Esrasl bebeklimo ben de öyle düşünüyorum geceleri uyku yok , ama hiç geçmemesi zorluyor bebeğimi düşürecem diye korkuyorum nasıl geçecek acaba 😔