Mehsu18 Arkadaşlar silikon gögüs ucu kullanmayı ne kadar zaman sonra bıraktınız? Gögüs ucum yok ve silikon gögüs ucu kullanmak zorunda kalıyorum endişelenmeme sebep oluyor sanki hep kullanmak zorunda kalıcakmışız gibi
Zeynepdurukoroglu Mehsu18 hemen bırakın bende sizin gibi göğüs ucum yok diye basladım 5 ay bıtıcek malesef bırakmıyo sağma makınası varsa onunla az cıkartıp oyle emzırın benım gibi pişman olmayın 😔
Melek24 Mehsu18 bizde birakamadik hala benim mememi cekiyo ama farkina varinca birakiyor silikonu istiyor
mikkonunannesi- Mehsu18 benimde hiç yoktu 40 ım çıkınca bıraktırdım, emiyor Du gögüs ucu ile arada hemen çıkarıp göğsümü tıkıyorduö bir öyle bir böyle yaparak sonra tamamen bıraktı geceleri de farkında olmadan emmeye başlamıştı göğsümü 💮
Mehsu18 Zeynepdurukoroglu ilk önce silikon uç kullanıyorum sonra kendi gögüs ucumu inceltip vermeye çalısıyorum doğru öu yapıyorum bilemiyorum
Zeynepdurukoroglu Mehsu18 lansinoh ama kullanmayın derım ben cok pısmanım hep zıyan edıyo sütü yarısını dısarı atıyo
Aylabs1 Mehsu18 avent kullandım. Yani alışıncada illa göğsümü emsin durumu yaşamadım çünkü senle bağdaşıyor silikon. Ve yoktu. Birgün silikon ( meme ) reddi yaşarken yere düştü o sırada kucağımda hoplatıyordum falan.. bi baktım komple kahverengi kısmıyla tuttu. Hiç zorlamayın silikonlada zevkli.. 🥰
elifravza Bizde wee marka silikon ucu 2.5 ay kullandık, hic vazgeçmeyin,sürekli deneyin uçsuz emzirmek için.
katmerliana Mehsu18 1.5 aylıkken bırakırdım canım bi kaç çektikten sonra her seferinde ucu çıkartıp öyle verdim hep reddetti bi gün aldı pes etme ısrarcı ol