EypMom resimsiz kitaba bakması zaten beklenemez kitap okumak çocuklar için iyidir hatta hep aynı kitaplari okumak konuşmasına faydalı imiş. Hikayede ne olduklarını bildiği için her seferinde farklı bir şeye odaklanabiliyorlarmış. Ekran tek yönlü bir iletişim olduğu için zararlı kitapta siz okurken onunla olarak konuşuyorsunuz belki resimleri falan anlatırsanız ses tonunuz değişiyordur yüz ifadeleriniz değişiyordur hareket ediyorsunuz ekranda sabit oturup bir şeye baktığı için zararlı ayrıca ışık ve sürekli hareketli resimlerin de zararı var tabii göz sinirlerine bebeğin sinirlerine o da ayrı