Kızlar 2 yazdır kızıma igor sandalet alıyorum ama bişeyi merak ettim bu iç taban neden çıkıyor😅 yani taban çıkınca da kullanıyor ya bu ayakkabı vardır mutlaka bi amacı😅 kimi diyor tabanı cıkarılıp yıkansın diye , kimi diyor taban cıkarınca 1 numara büyük oluyor kullanıyor kimi de taban cıkınca deniz ayakkabısı olarak kullanılıyor (ki ayak içine küçük kumlar taşlar kaçar diye düşünüyorum) size bi soriim dedim