QueenMommm doktora götürün. Kuru öksürük olarak başlamış, burun akıntısı eklenmiş. Daha da ilerlemesin.
Alerjik bir durumsa şurup verirdi doktoru muhtemelen.
Zyrtec şurup kullanıyorum kızıma böyle süreçlerde, doktorunun tavsiyesiyle tabii.
Burun akıntısı, öksürük, hapşırma gibi belirtileri hafifletiyor.