6 aylık bebeğim ilk defa çok kötü pişik oldu tam azalıyor diyorum kakasını yapınca kanamaya başlıyor. 4 tane kremi karıştırıp kullanıyorum. Bacoderm , travazol , trosyd , hametan merhem. Altını sık değiştiriyorum pamukla siliyorum havalandiriyorum başka öneriniz varmı ? Kakasında da siyah noktalar var heryerinde önemli bişey mi o mu yakıyor her kaka yaptiginda hemen değiştirmeme rağmen kanıyor. Hastaneye gitmelimiyim bilenler yardımcı olursa sevinirim