Doktora gitmeden de kullanabilirsin ister şırıngayla çekip yap istersen tek kullanımlık olan serum fizyolojikten al. Tekli bana daha rahat geliyor.direk sıkıp burun aspiratörüyle ağzınla çekeceksin.her gün düzenli yapabilirsin çünkü bebeklerin hep burunları tıkanıyor