Merhabalar yakın zamanda tiroid kanseri olduğumu öğrendim atom alma durumum var emzirmeyi sonlandırmak istiyorum fakat oğlum aşırı meme bağımlısı vermezsem kıyameti kopartıyor ne yapacağım bilmiyorum 🤦🏻♀️ gece emzirmesini kestik ama uykuya geçerken emiyor gündüz çok istiyor dikkatini dağıtayım desem en fazla 5 dakika oyalıyorım😅 taktikleri olan arkadaşlarım varsa önerilerini bekliyorum