Bir haftadır artık bebeğim ağlıyor ben ağlıyorum o kadar yoruldum ki. Üst dişleri çıkıyor o yüzden mi bu kadar huysuz mutsuz yoksa ona televizyon izlettirmedim de gün içinde arada kendim izliyordum bakmıyordu gerçi ama o mu etkiledi acaba diyorum . Başka bir derdi mi var bilmiyorum. Uyandığı andan itibaren mutsuz sürekli ağlıyor oyuncaklarıyla oynamıyor kucağıma gelmek istiyor sürekli. Kucağımda da ağlıyor … napacağımı şaşırdım .