Aminehumamoms bizde yaşadık aynı sorunu benim sütüm gaz yapıyormuş formül süte geçince geçti o zaman anladık. Sab simplex kullandık bizde bol bol hareketler masajlar yapın hareketsizlikte gazı çıkaramamasına sebep oluyor. Beslendikten sonra mutlaka ağızdan o gaz çıksın yoksa sonrasında sancılı olarak çıkıyor. Karnını ve ayağını sıcak tutun saat yönünde masaj yapın sancısı yokken. Aklıma gelirse yazarım yine