iaqazade hayır sivilce ve egzama farklı. Egzama kaşıntılı, yayık kızarıklık, pul pul dökülme veya döküntü vs şeklinde oluyor. Egzamanın seviyesine göre değişir saydıklarım tabiki. Sivilceyi dert etmeyin ya😅 sütün yağlı yarıyor dediler hep bana. Yenidoğan sivilcesi diye internette arayın. Detaylı bilgiler bulursunuz
Bu arada resimlere de baktım oğlumda 3.ayda hala varmış sivilce. Arada yine 5.ayda 2 tane çıkmış. Normal bunlar. Sıkmayın ama sivilceleri.