vaveyla_1 Bebeklerinizin aşılarını ayını doldurdukları gün mü yapıyosunuz yoksa ayın sonunda mı? Ben hep gününde yaptım mesela 6 aylık olduysa o gün yaptırdım ama 6.ayın sonunda yapmak lazımmış galiba bağışıklık göstersin diye, siz ne zaman yaptırdınız
Rumiersn vaveyla_1 sağlık ocağındaki ebemiz aşı takvimi verdi bize kendi hazırlıyor gelceğimiz günü söylüyor bize o gün gidiyoruz kendi kafamıza göre gitmedik daha hiç
asrinhatasi vaveyla_1 canım hemşirem gün veriyor tam da o gün çağırıyor canım hemşirem 😂 ama diyelim 6aylık aşısını 6aylık 5 günlükken ya da 5 ay 28günlükken falan çağırıyorlar. Uygulamada 6aylık dediği an aşı zamanımız geldi diyin🌸
SeverusSnape vaveyla_1 doktorunun söylediği tarihlerde oldu aşılarını. Aylık kontrolünde de oldu, aylık kontrolünde gün verip aşı için gelmemizi söylediği de oldu.
vaveyla_1 asrinhatasi bizimki gün falan vermiyo daha ben arıyorum aşısı var diye dediğiniz gibi uygulamada 6 aylık dediyse eğer o gün haftasonuna denk gelmediyse gidip yaptırıyorum
vaveyla_1 Maka_Paka yani işte o gün hangi güne denk geliyo bebeğinizin mesela 6 aylık olduğu güne mi yoksa 6.ayın sonuna mı