merveer96 Geçenlerde parkta bir bebek gördüm. Eşim de bende küçük zannettik. 10 aylık gibi duruyordu ,hatta benim kızım da bebek bebek diye gösterdi.
Annesi kızımın kaç aylık olduğunu sordu,ben de onunkini sordum. Meğer ikisi de aynı aydalarmış.
Hiçbir şey söylemedim ,maşallah deyip geçtim. Kadının durduk yere moralini bozmak istemedim. Böyle bir düşüncesizligi insan neden yapar ki ? Seviyesizlik resmen.