ozlem34_ benim bebeğimde 5 aylık iki gün once kandan inek sütü alerjisi testi pozitif geldi, sınıf sınıf ayrılıyormus alerjinin durumu, 0 dan 6 kadar bizmki 2. Sınıf orta şiddette. Benim kzmda da belirti baslarda gaz sıkıntısı olmayan cocugn gittikce gaz sıkıntısı oldu. Bağırsaklarından özellkle yenidıgam döneminde cok gurlama sesi geliyordu makatı hep sudocrem sürmeme rağmen kızarıktı, en son yanagında egzama cıktı 250 kr büyüklüğünde, kac dr sorduysam kaka baslı baaına alerji içşn yeterli değil dediler, en son gittiğim dr direkt süt alerjisi bu dedi ve testtw pozitif geldi. Beslenme konusunda da bana süt ve ürünleri, ayrıca capraz alerjnden kaynaklı dana eti yasak, benim biraz kilo problemm var o yuzden beslenmede daha seciciyim ama kilo problemin olmasa beslenmekte cokta sıkıntı olmazdı diye düşünüyorum 😀