sendrom58 sahrabalam2 3 yaşına yeni girdi oğlum prematüre Doğum şuan 16.5 kg ama boy olarak kısa tam bilmiyorum
Damlanr ugrakyagiz ufakmış annesi 1 yaşını geçse daha iyi sizin dönemlerinizde benimkininde hiç iştahı yoktu diş muhabbeti oluyor sık sık ek gıdaya alışma süreci derken yememeleri normal bir yaşından sonra daha düzene girer
ugrakyagiz Damlanr alerjisi var diside evet 3 çıktı diğeri yolda grip oldu ama ne biliyim kilosu az yemiyor
irem12 Damlanr merhaba ben 1 aydır kullanıyorum her sabah ama hala iştahına etki etmedi. Ne kadar sürede sonuç verdi size
Damlanr irem12 iki hafta içinde gördüm diyebilirim mesela kahvaltıya bir çay bardağının içine yapıyorum bazen yarısını içiyo akşam yemeğinde tekrar veriyorum çay bardağıyla içtiği kadar bazen bitiyor
fatihunal sahrabalam2 canım çok normal benim kızım 3 yaşındayken 12 kiloydu suan 3 yaş 8 aylık 17 kilo 3 yasa yakınken çok iştahsızdı kızım daha yeni yeni yiyor
sahrabalam2 fatihunal yaaa ne güzel maşallah yesin bol bol . İnanın üzülüyorum bana 1 yaşında çocuk kilosu diyolar cevaplarını versem de aklıma yer ediniyor