Günaydin hanimlar doktorum bana zylanda verdi o da bitti ben normalde baska bi hap kullaniyordum o bitince 3 4 gun sonra olurdum bugün tam 1 hafta hala bisi yok doktorumada sordum 1 hafta sonra olucaksin bekle dedi ama hala olmadim ne sacma bi ilac ya bide adetimin ilk gunu yine mi baslancak doktorum oyle demisti dogru mu duydum ya