Mom82 cocuk cerrahina getirmenizi öneririm. Cocuk doktorlari anlamiyor normal diyip gönderiyolar. 11 gün boyunca kaka yapmadi bebegim uyariyordum ama demek ki o zamanlar beceremiyordum. En son acile gidp lavman yaptirdik neden beklediniz bu kadar beklenmez dediler cunku bebegim artik yedigini kusmaya baslamisti surekli. Sonra cocuk cerrahina gittik fitik oldugu ve yumurtaliga girdigini ogrendik , bebegim surekli ikiniyordu cok gazli bi bebekti ikinmakla baglantiliymis. Makatinda da darlik oldugunu söyledi hatta ameliyattan sonra baya dardi dedi. 1 subatta olduk ameliyat 29 şubata kadar uyari yaptim ve aralarda pamuklu cubukla sari kantaron yaği sürdüm doktor önerisi ile. Cok sükür catlagi da duzeldi artik kendi duzenine biraktm insallah uzun sure yapmamazlik yapmaz🤲🏻 bebisim 3 ay 20 günlük