Her doktor hemen antibiyotik yazıyor kolayca bende artık şüphede kalıyorum kullanılmalı mı bebeğim hasta nefes alamıyor bademcikleri kızarmış biraz atesde var öksürüyor agumentin yazmışlar valla katarsız kaldım biraz bekleyeyim diyorum bir kaç güne iyiye gitmese öyle başlayayım