Arkadaşlar merhaba, eşim ve benim evlendikten sonra aldığımız 15-20 kilomuz var. Bunu diyetisyen eşliğinde verdik. Sonra hamile kaldım ve herseyi saldık yine kilo aldık. Bebeğim 6 aylık, kayınvalidem bizim kilomuzdan cok rahatsız yani aslında oglunun kilosundan benim de ona destek olmam için kendi gittiği bir doktor var biorezonans yapıyor bizi ona götürmek için randevu almıs. Zayıflama tedavisi uygulayacaklarmıs bize. Emzirmeye herhangi bir etkisi yokmuş dedi. Ben de tamam falan dedim ama aklımada düştü bu işi yapan başka kliniklere sordum. Emzirme döneminde yapılmamasını tercih ediyoruz sütü acılaştırıyor falan dediler. Böyle bir tedavi gören oldu mu?