Kızlar sizlere bi sorum olacak. Cok az kahve rengi leke geldi damla kadar ve adet olmama daha 4 gün var. Hatta karnım ağrır şimdi diye ilaç bile aldım. 1 gün geçti hala leke olarak geliyo ve kahve rengi geliyo 1 damla gelmiş başka yok. Benim zaten 1 cocugum var onuda leekelenme ile öğrenmiştim. İlki öyle olunca ikincisi de mi öyle oluyor? Ve hamile olma ihtimalim nedir? Korunduk çünkü olması bana göre imkansız gibi birşey böyle lekeli gelip adet gören var mı ?