Bebeğimde egzama var, yanaklarının alt kısmında kaç tane doktora gittik hepsi de araştırdığımız iyi doktorlar. Farklı farklı kremler kullandık, hiçbiri bir işe yaramadı. Daha 5 aylık yüzü sürekli sulu yara oluyor, kabuk bağlıyor, çok kaşınıyor ve kanıyor. Emziriyorum, egzamaya iyi gelmeyen yiyecekleri tüketmiyorum. Hatta zerdeçal iyi geliyormuş çayını yapıp içmeye başladım belki bir etkisi olur diye ama nafile. Dut suyu, hindistan cevizi yağı ve yine birkaç bitkisel ürünler okudum sürünce kaşıntıyı yatıştırıyor diye onları da deneyeceğim. Var mı böyle bir durum yaşayan ve önerisi olan arkadaşlar, kullandık iyi geldi dediğiniz kremler vs.