Sedmom benim kızım şu an 11 aylık aylardir vurarak anlasiyor. Oyuncaklara vurur. Bize vurur. Eline bir sey alsin gider televizyona vurur. Yani hep vuruyor. Ama ilk kendine vurmaya kalktığında emeryem yapti aninda mudahele ettim bi kaç daha yapti mudahele edince unuttu. Yapmadi bi daha. Bi sıkıntı yok ama yani baybay deyince yapar hemen alış yapar no no deyince parmağını sallar. Uyuyalim dediğimde uykusu varsa kafasini sallar. Gel ver koordinasyonlari da güzey güzel. Yani demek istediğim vuruyor diye o konuya odaklanmayin ben de çok korkmuştum. Ama siz onun o vurmasını yeni bi beceri olarka görün ve başka şeyler ogretmeye bakin ve bol bol oturup oynayın konusun.