Benimde bebeğim 40ına kadar emdi uyudu neredeyse sıfır gaz ile ilerliyorduk ta ki 40ı çıkana kadar sonrasında dediğiniz gibi çok aşırı gaz sorunu yaşadık yediklerimden mi diye dikkat ettim gaz damlası falan hafiflettik ama kesin bitirici bi durumu yok maalesef zamanla geçiyor şuan 4ay 24 günlük yok çok şükür