Arkadaşlar 17 aylık kızım var çocuk bebekken bile gece uyanmazken son 3 aydır gece 11 de 12 de yatmasına rağmen defalarca kalkıor sbha kdr 4.5 bazen tamamıyla uyandığı bile oluyor lütfwn be yapmam gerek neden böyle oluyor nerde yanlış yapıyorum ??????