cansukucuk Kızlar sezaryen doğum sonrası ne zaman özel bölgeye ağda yaptırdınız ? Dikişlere yakın yerlerden korkuyorum
lokumtos cansukucuk ben 35. günümde gideceğim sezaryen yeri sorun olmuyormus burda herkesten öyle duydum
fndaaaa cansukucuk bende sezaryen doğum yaptım. 1 yıl geçmesine rağmen dikiş bölgesinde ağda acısı 1-2 kat daha fazla acıyor. Ben dikiş bölgesi hariç yaptırdım uzun bir süre.
Taze_anne34 cansukucuk 40ım çıkınca adet olmuştum bitmesi falan derken 2 ay sonra falan gittim ama acıma falan olmadı