Turanefe23 Kızlar bizim şubat ayın da çocuk denemelerimiz oldu doğurganlığımın yüksek olduğu günler dahil sonrasın da 20 şubatta regl oldum sizce bu regl dönemim bittikten sonra hamilelik çıkabilir mi
Turanefe23 Zmc27 ben ilk hamileliğim de şubat sonu ve martta çocuk denemesi yaptık sonrasın da 25 Nisan da adet gördüm ve mayıs da 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim o yüzden çok kafamı karıştırıyor