Kızlar merhaba, 3 buçuk aylık bebeğim 5 haftalıktan beri meme reddi yapıyordu. Ruhen ve fiziken çok yıprandığım zamanlar yaşadım. Hem bebeğim hem kendim bu durumdan çok etkilendik. Yaşadıklarımı bir ben bir Allah biliyor. Forumda Damak düşmesi diye bi şeyden bahsetmişler baş parmağınızı bebeğin damağına bastırıyorsunuz o kadar. Mucize gibi bir şey oldu hayatımızda. Memeyi görünce çığlık kıyamet ağlayan sürekli boğazına süt kaçıran huzursuz bebeğim bir saniye içinde düzeldi 3 gündür sorunsuz emiyor mutluluktan ağladım. Meme reddi yaşayanlar varsa bir de bunu deneyebilirler bilmeyenlere fikir olsun. Deneyip sonuç alan olursa yazsın lütfen