Tatlibidik19 Günlerdir ölüyorum boynumun ağrısından, geçen gün ağladım artık dayanamadım. Zaten boynumda tamamen gelişmiş 4 tane fıtık var yetmezmiş gibi daha da yeni oluşanlar varmış, kireçlenme var bunların hepsi doğumdan sonra tetiklendi emzirirken ve ya kucağıma alırken mahvoluyorum. Ağrıdan inletiyor resmen sırtımın sol tarafına kadar komple yayılan bir ağrı. Hiçbir ağrı kesici ağrıyı kesmiyor maalesef özellikle parol faydasız ki ben ilaç kullanma taraftarı hiç değilim. Kızımın sağlık ocağındaki bu ay kontrolünde sulidin plus likit jel yazdırıcam en etkili ağrı kesici sadece o