joolz Merhaba sevgili anneler, sütümü nasıl arttırabilirim acaba? Gün içerisinde bazen hiç olmuyor gibi hissediyorum. Bebeğim 2 aylık, gece sağdığımda da 50-60 cc arası anca çıkıyor
askbebegimmbenim joolz 3 ayligiz benimde ilk zamanlar dolu dolu olurdu benimde azaldı gibi hissediyorum. Tahin helvasi yiyorum bol bol. Dut kurusu kaynatıp içiyorum. Günde 1 2 bardak rezene içiyorum. İnan 1 2 günde bile farketti dene canım çok şükür
dkf Sagım yaparken herzaman stresli oldugumuz icin öyle az cıkıyo bunu görerek bu düşüncelere takılmayın bebeginizden günde 6 .7 defa çişli bez alıyosanız yetiyo demektir aktarda still mee ve anne cayı aldım onlar aşırı süt yapıyo ve laktamax eczaneden aldım eczanelerin raflarında bulunmuyo sipariş geciyolar getitdiriyolar bu 3lüyle 4 aya kadar geldik tabiki tek bunlarla degil üzüm kayısı hoşafıda iciyorum su niyetine resmen onları iciyorum hurma tut kurusu Bide arada rezene ve kimyon cayıda iciyorum anne cayından sıkıldıgımda ara vermek icin Hayatımdan cay ve kahveyi cıkardım gibi bişey gittigim yere bile götürüyorum Onlar cay icerken ben süt artırıcı cay🤭 herşey bebeklerimiz biraz daha anne sütü alsın diye bu zamanlarda gecicek
joolz dkf evet biraz daha fazla icsinler diye tum gayretimiz. Cok tesekkur ederim paylasimlariniz icin