Doğum(sezaryen) yapalı 18 gün oldu. Hem dikiş yarlerim sızlıyor hemde hala rahatlıkla sağa sola dönüp yatamıyorum ya da oturup kalkamıyorum dikiş yerlerim batıyor sanki, ayrıca kanamam azaldı kahverengiye döndü ve koku arttı. Enfeksiyon olabilir mi çok tedirginim 😞 benzer bir şey yaşayan var mı?