Kızlar merhaba, hepimizin duyduğu, bildiği şu çişli bez sayısı ! Ben iki kez gebe eğitimine gittim orada söylenen 24 saatte 5-6 çişli bez almak gerekiyormuş ama bazı yerde çişli bez ağırlığından da bahsediyorlar, yok bir margarin ağırlığında olacak falan, bazısı sayı olarak 5-6 çiş diyor, yani bir beze birkaç kez çiş yapar zaten onu saymakta mümkün değil bu bana çok mantıklı gelmiyor bi çocuk zaten günde 5-6 çiş yapmaz mı bence yapar ama bu çok iyi kilo alır anlamına gelmiyor gibi sanki, o şekilde bezler bomboş olur anlamadım gitti 🙁bu konuyu tam net olarak bilen var mı? Ya zaten aylık kontrole gittiğimizde aldığı kilodan doyup doymadığınu anlıyoruz ama insan yine bez değiştirirken boş bez görünce bi aklından geçmiyor değil acaba doymuyor mu bu çocuk 😀