Bende avent almıştım hemde 4 tane tutmadı ilk başlarda tutuyodu sonradan bıraktı bıbs ın gögus ucuna benzeyen emzigini aldım onu tutdu 4 aylık haylada kullanıyoruz tabı herzaman kullanmıyo uyurken arabadayken yada acıktıgında bagımlı degil öyle aşırı bunada şükür diyorum ama tam bir kurtarıcı